داستان تولد تب موبایل
ما افتخار میکنیم که یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران باشیم. از زمان شروع فغالیتمان در سال 1404، به دلیل کیفیت بالا، قیمت رقابتی و خدمات عالی، به گسترش روز افزون کسب و کارمان پی بردیم.
امروزه بیش از صد ها هزار مشتری در سراسر کشور داریم که به ما اعتماد کرده اند. در تب موبایل، تلاش میکنیک تا انواع محصولاتی را ارائه دهیم که بهترین کیفیت و قیمت را داشته باشند. با مراجعه به سایت ما، سما می توانید از تجربه خرید آنلاینی لذت ببرید که هیچ کجا دیگر نخواهید یافت.


تب موبایل اینجاست تا لوازم جانبی موبایل رو با قسمت مناسب خرید کنی!
ما پلتفرمی مبتنی بر تکنولوژی هستیم که ماموریت خود را ایجاد تجربه ای خوشایند از خرید و فروش برای تمام مردم ایران می دانیم. به عنوان یکی از پر مخاطب ترین فروشگاه های آنلاین ایران و منطقه در مسیر تبدیل شدن به اولین مرجع خرید و فروش آنلاین هستیم.
تیم تب موبایل
شعار کار تیمی درتب موبایل یعنی همه ما برای موفقیت و هم رضایت شما مشتریان عزیز، تلاش میکنیم.








برخی سوالات متداول شما
آیا خرید حضوری برای مشتریان ممکن است؟
از آنجایی که فروشگاه تب موبایل علاوه بر اینکه فروشگاه اینترنتی است فروش حضوری نیز دارد شما می توانید فقط و فقط با هماهنگی قبلی نسبت به ثبت سفارش خود اقدام به مراجعه حضوری نمایید
در چه ساعتی می توانیم سفارش خود را ثبت کنیم؟
سفارش کالا در تمام روز های سال به صورت 24 ساعته امکان پذیر است
چه اطمینانی برای خرید از فروشگاه آنلاین تب موبایل وجود دارد؟
فروشگاه تب موبایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است همچنین فروشگاه تب موبایل با چندین سال سابقه همواره در دسترس مشتریان و پاسخگوی سوالات آنها خواهد بود
در صورت تکمیل، تغییر یا انصراف سفارش، باید چه مراحلی طی شود؟
برای تمکیل، تغییر یا انصراف سفارش تا قبل از رفتن سفارش در نوبت ارسال میتوان با همکاران بخش پشتیبانی به شماره 02120202020 یا 09142020202 تماس گرفته تا سفارش اصلاح شود. اما پس از اینکه سفارش ارسال شد (در مرحله ارسال یا پس از تحویل کالا) لطفا با بخش گارانتی فروشگاه هماهنگ شود. در صورت انصراف به دلیل وجود ایراد یا مغایرت، تمامی مبلغ پرداختی بازگشت داده خواهد شد. در غیر این صورت (انصراف از خرید به دلیل غیر فنی) فقط هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود و هزینه پرداختی کالا به صورت کامل عودت خواهد شد.
نحوه دریافت اطلاعات دقیق و کامل تر چگونه است؟
فروشگاه تب موبایل سعی دارد تا هر آنچه مشتری در مورد خرید کالای مورد نظر نیاز دارد به صفحه اطلاعات آن محصولات در سایت منتقل کند. اما ممکن است سوالات بسیار جزئی به ذهن مصرف کننده خطور کند. برای این موضوع هم می توان در بخش پشتیبانی سوال مرتبط را پرسید که در اسرع وقت جواب داده خواهد شد، یا اینکه از شبکه پشتیبانی در اینستاگرام در قسمت پایین سمت چپ صفحه سایت بر روی آیکن اینستاگرام کلیک کرده و با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.
خواهشمند است به دلیل سوالات متنوع و بسیار زیاد مشتریان، از سوالاتی که جوابشان در متن توضیحات کالا آمده است و یا سوالات بی ربط و یا سوالاتی که در بخش نظرات جواب داده شده، پرهیز کنید.
